Selling INFINITE’S LIMITED EDITION SHE’S BACK CD/DVD FOR $25 without photocard!
(Shipping not included… Will be calculated based on country)

Also looking for Woohyun she’s back A4!!!!!

DESTINY IN AMERICA for $40 shipped 

Hey guys. I’m really needing money right now so I’m selling INFINITE DESTINY IN AMERICA (NEW/SEALED) for $40 shipped.


only accepting paypal cuz i’m needing to make a payment.

BOGO (Buy One Get One 50% off) KPOP SALE  

Hey guys! Currently holding a New Years BOGO Sale! Buy one album get one half off! ^^

Check it out =]
http://iamsuchakpopfangirl.tumblr.com/post/69860214818/huge-album-and-poster-sale

KPOP CHRISTMAS CARDS~

These are a bunch of KPOP CHRISTMAS CARDS I made for my friends =D (unfortunately I didnt get to make everyone a card due to time constraints but i tired OTL)

Looking for this sunggyu another me sticker!!!! 

Guys can you PLEASE PLEASE PLEASE help me find it!!!! I’m desperate!!! It’s the only one missing from the collection. 

If you know anyone with that album can you contact them about their stickers. 

Please reblog!

Looking for this sunggyu another me sticker!!!!

Guys can you PLEASE PLEASE PLEASE help me find it!!!! I’m desperate!!! It’s the only one missing from the collection.

If you know anyone with that album can you contact them about their stickers.

Please reblog!

Does anyone have these another me sunggyu stickers they’re willing to sell or trade to me? Please and thank you!

Does anyone have these another me sunggyu stickers they’re willing to sell or trade to me? Please and thank you!

SELLING INFINITE ONE GREAT STEP LA & SJ  

marybuhberry:

Hey guys.
Please email me if interested! marybuhberry@gmail.com

so i decided that I can’t afford SJ so I’m needing to sell my PIT SJ tickets!
they’re originally $198 each plus taxes or something so for both it was $404. I’m just trying to break even OTL (open to negotiation)

As for LA, I got better seats so I have 3 TICKETS for ORCH 300 ROW E SEAT 309-311
I’m looking for Best Offer.

image

so i finally did my video collection…the right way (i recorded it once before this but it was sideways xD) 

this is as of 04.25.2013 ….i have more albums coming in the mail….(addiction….i dont know how to stop OTL) …..but yeah…. enjoy.

BTW….ignore my rambling/mumbling. 

Also if you’re wondering why i’m still here….. i just came on to post this since i said i would. (i’m contemplating whether i should post pics of KMF and BAP if i take some at the concerts)

Posted 1 year ago
with 5 notes

Tags: #hoya #my edits #infinite

KMF 2013 

HOLY SHIT GUYS! I just spent $1800

HOLY FUDGSICLES! egbhkajdgakghakdg akdDAMN you MEL!!!! 

so i had seen the KMF thing…but i was like PFFT… i’m not spending $300 on tickets …not knowing who is coming…….then an hour or so ago…mel texts me about KMF and how INFINITE is the highest on their poll….so i was like lgjakj;ghaklgnbasmdhgladhgolaghlakdhgalhksdh throwing my phone repeatedly…. and then i called her and said that i hope they don’t come cuz I am saving money for my trip to VN and KR this summer …..yeah….. 

I got on the site….and ws like WOAH sec A is still available..these seats must be bomb. paid $600 (cuz i got one for mel) …..and then i realized that i was looking at the wrong chart…. and that section B and D were better….so I went back and bought 2 more and got section B row 6 seats 1 & 2 …and then I realized that I would’ve gotten better seats buying single tickets…..so i bought another one row 2 seat 3…. then i found section D row 1 seat 12 and flipped out cuz i was like OMG that’s close to the stage…gklaglasdghldkglakgdalkglasd……and so I bought that one too….

I decided to go on facebook and look at my old KMF pics… and i realized that the row 1 seat 12 seat was unnecessary…and that my best option is row 2 seat 3 cuz i get to be upclose on the extended stage and the main stage….so now i’m like BREATHE… i was honestly hyperventilatinga and screaming and sobbing ldkgakldghslg lol

That being said…. I am now $1800 in the hole with 6 tickets to KMF……OTL 

INFINITE BETTER FLIPPING COME! 

Posted 1 year ago
with 4 notes

Tags: #infinite #over the top

INFINITE - OVER THE TOP 

HELP ME! I’ve been desperately looking for Infinite’s OVER THE TOP album since forever…but its either out of stock or sold for an extremely ridiculous price xD

Anyone know where I can find it for $50 or less? 

(BTW…i know its out of print lol…. so I know its gonna be hard to find…..i’ve found several..i’m just trying to find it at a reasonable price… cuz $100 isn’t reasonable >.>)

Infinite H 

OMG….dakgoahgodiahgosaglsdlgasdlkgdl

yeah i can’t even contain myself…. like faldkghkdghalsjghlasdkglsdhglkasldgk 

what is air. OTL

(i know im behind but wah!!!!!)

they look so good. ESPECIALLY HOYA!!! He’s wrecking my bias list T-T

Hey guys! (sorry for my hiatus ….i still won’t be super active, but I feel like I haven’t done a giveaway in ages so here’s one for the lack of activity! xD) I also apologize for reusing my past may image xD. I’ve been too busy to make anything OTL

RULES: 

  1. ENTER ON RAFFLECOPTER! a Rafflecopter giveaway
  2. REBLOG UP TO 5 TIMES PER DAY! (no giveaway only blogs) 
  3. YOU DON’T NEED TO FOLLOW ME! (But if you are, you get 3 points. And with this raffle, the more points you get, the more entries into the raffle you’re allotted ^___^) 

GIVEAWAY BEGINS: DECEMBER 1, 2012CST
GIVEAWAY ENDS: DECEMBER 31, 2012 CST
WINNER ANNOUNCED: JANUARY 1, 2013 CST (NEW YEARS WOOT*WOOT*) 

Winner will be selected using random.org =]

NEXT GIVEAWAY WILL BE POSTERS 

Although i think the winner was myname autographed album, I decided to go ahead and do the poster one since I haven’t been able to mail them out…this way if any of you who has already claimed one claims another….I don’t have to pay twice the shipping! xP

The date for the giveaway will be SEPTEMBER 13TH 12AM CST (in ~14 hrs from now!)